Płyty winylowe

Rozmowy zupełnie nie na temat.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
I-love-M-T

Płyty winylowe

Post autor: I-love-M-T »

A ja albumy Modern Talking 1-6 mam na winylach :mrgreen:
"Anna Maria, Maria, Maria,
you're such a beautiful but lonely señorita..."

Thomas, thank You sooooo much! :*
Awatar użytkownika
Adrian77
Kontakt:

Re: Original Album Classics

Post autor: Adrian77 »

Ja mam wszystko na CD oprócz The Final Album. Jego mam na DVD. Na winylach jest lepsza jakość dźwięku?
Awatar użytkownika
I-love-M-T

Post autor: I-love-M-T »

Adrian77 pisze:Na winylach jest lepsza jakość dźwięku?
Hm... raczej nie pokusiłabym się o takie stwierdzenie ;) Piosenki na płytach CD są poddane cyfrowej obróbce (chyba tak to się nazywa - nie znam się :D), dzięki czemu nie uświadczy się w nich żadnego szmeru czy innego, niepożądanego dźwięku. Utwory na winylach nie mogły liczyć na takie "dopieszczanie", więc czasami coś tam trzeszczy lub delikatnie szarpie. Ja swoje longplay'e kupiłam stosunkowo niedawno z czystego sentymentu do czarnych krążków i jestem z nich bardzo zadowolona ;) A sporadyczne trzaski tylko dodają uroku piosenkom Modern Talking, które tak kocham.
Pozdrawiam!
"Anna Maria, Maria, Maria,
you're such a beautiful but lonely señorita..."

Thomas, thank You sooooo much! :*
Awatar użytkownika
restimek

Post autor: restimek »

Adrian77 pisze:Ja mam wszystko na CD oprócz The Final Album. Jego mam na DVD. Na winylach jest lepsza jakość dźwięku?
Na winylach utwory mają o niebo lepszą jakość dzwięku. Mają większą dynamikę... pozbawione są cyfrowej sterylności przez co piosenki nie brzmią "sucho" "technicznie". Bas jest ciepły... naprawdę polecam.... Wiem bo sam zacząłem kolekcjonować winyle i w porównaniu album w album CD- VINYL vinyl wygrywa. Oczywiście w grę wchodzą jedynie oryginalne wydania niemieckie.... Wszystkie inne (bułgarskie, rosyjskie, polskie....) były robione na słabej jakości winylu przez co mają zuważalnie niższą jakość dzwięku + dużo trzasków.....