100% Anders - autobiografia Thomasa
- Agata
100% Anders - autobiografia Thomasa
W lipcu ma ukazać się autobiografia Thomasa:
http://www.smago.nl/thomas-anders-im-ju ... 53586.html
Książka powstała przy współpracy z redaktorką "Bunte", Tanją May.
http://www.smago.nl/thomas-anders-im-ju ... 53586.html
Książka powstała przy współpracy z redaktorką "Bunte", Tanją May.
-
jkris
Re: "100% Anders" - autobiografia Thomasa
super! miejmy nadzieje, ze ukaze sie takze w wersji anglojezycznej, bo na polska raczej nie ma co liczyc...
- Krzychoo
To wspaniała wiadomość!! Bardzo na to czekałem. Opis brzmi interesująco i zachęcająco
.
Nie mogę się doczekać.

Nie mogę się doczekać.
- Peter
Ciekawe jak ustosunkuje się do Bohlena? Czy będą potrzebne czarne markery i proces? To by była jedyna okazja by panowie się spotkali. Cieszy taka nieznana do tej pory aktywność pana A.
- adamanders
- Członek TAFC Polska
Nareszcie Thomas odpowie oficjalnie na te bohlenowskie wypociny 
- edmund1974
- Członek TAFC Polska
Super sprawa. Z pewnoscia sobie kupie te autobiografie i z zapartym tchem przeczytam. Mam nadzieje, ze bedzie rownie interesujaca i zabawna, jak obydwie autobiografie Dietera.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
You Can Win, If You Want.
- atlantyda ;o)
- Członek TAFC Polska
No właśnie chciałam prosić o przetłumaczenie tego maila,który dziś dostałam:
Liebe Fans,
von meiner Seite noch einmal herzlichen Dank für Eure Unterstützung hinsichtlich meines neuen Projektes ANDERS I FAHRENKROG.
Es ist unglaublich, wie überwältigend positiv die öffentlichen Reaktionen sind. Wir werden bereits jetzt als „Musiksensation des Jahres 2011“ gehandelt. Die Vorbestellungen bei Amazon haben unsere Vorstellungen übertroffen und uns am Erscheinungstag bereits zum „Aufsteiger des Tages“ gemacht.
Am kommenden Samstag feiern wir nun die große Video-Premiere im TV auf PRO7! Dort bekommt Ihr das Video von „GIGOLO“ in voller Länge zu sehen. Ab morgen erhaltet Ihr dann die CD offiziell im Handel und auf allen bekannten Internet-Download-Portalen wie Musicload.de oder Itunes, etc. Vielleicht kauft Ihr im Geschäft sogar zwei Singles und könnt eine an die beste Freundin oder den besten Freund verschenken.
)))) Ich bin ganz aufgeregt und freue mich auf eine erfolgreiche Zeit.
Wie ich schon beim „International Fanday“ erzählte, kommen in diesem Jahr einige Neuigkeiten auf Euch zu. Die erste Neuigkeit mit Uwe schlug nun schon ein wie eine Bombe.
Als zweite Neuigkeit möchte ich Euch mitteilen, dass im September 2011 meine Autobiographie
„100% ANDERS“
im Koch-Verlag erscheint. Die Idee dazu entstand bereits vor einiger Zeit. Ich spürte, die Zeit war reif. Geschrieben habe ich das Buch auf meinen Reisen und in jeder freien Minute der vergangenen 8 Monate. Darin erzähle ich über mein ereignisreiches und aufregendes Leben mit allen Höhen und Tiefen, wie alles mit meiner Musik-Karriere begann, über meinen langjährigen Aufenthalt in Amerika, wie ich meine Jugend erlebte und welchen Stellenwert meine Familie und meine Freunde einnehmen. Natürlich enthält das Buch viele wahre Geschichten aus meinem Privatleben, vor allem aber handelt es auch von der ersten und zweiten Karriere von Modern Talking und auch ..... wie das Ende wirklich war!
100% anders eben…;-)!
Das Buch kann für die Fans, die als erstes " mein Leben" in ihren Händen halten möchten, schon heute bei Amazon und anderen Portalen wie zum Beispiel Weltbild, vorbestellt werden.
Ich werde in diversen Städten Deutschlands Live-Lesungen geben und mein Buch signieren. Die genauen Termine erfahrt Ihr selbstverständlich auf meiner
Homepage www.thomas-anders.com, sowie auf den relevanten Händlerseiten.
Ich freue mich schon heute darauf, Euch dort anzutreffen und Eure Fragen zu beantworten.
Ich erlebe momentan eine wirklich spannende Zeit und wünsche mir, daß Ihr sie ebenso glücklich und erwartungsvoll betrachtet, wie ich.
Herzliche Grüße
Euer
(tu podpis Thomasa)
Ale widzę,że w skrócie już Agata przedstawiła sytuację.Dzięki
Liebe Fans,
von meiner Seite noch einmal herzlichen Dank für Eure Unterstützung hinsichtlich meines neuen Projektes ANDERS I FAHRENKROG.
Es ist unglaublich, wie überwältigend positiv die öffentlichen Reaktionen sind. Wir werden bereits jetzt als „Musiksensation des Jahres 2011“ gehandelt. Die Vorbestellungen bei Amazon haben unsere Vorstellungen übertroffen und uns am Erscheinungstag bereits zum „Aufsteiger des Tages“ gemacht.
Am kommenden Samstag feiern wir nun die große Video-Premiere im TV auf PRO7! Dort bekommt Ihr das Video von „GIGOLO“ in voller Länge zu sehen. Ab morgen erhaltet Ihr dann die CD offiziell im Handel und auf allen bekannten Internet-Download-Portalen wie Musicload.de oder Itunes, etc. Vielleicht kauft Ihr im Geschäft sogar zwei Singles und könnt eine an die beste Freundin oder den besten Freund verschenken.
Wie ich schon beim „International Fanday“ erzählte, kommen in diesem Jahr einige Neuigkeiten auf Euch zu. Die erste Neuigkeit mit Uwe schlug nun schon ein wie eine Bombe.
Als zweite Neuigkeit möchte ich Euch mitteilen, dass im September 2011 meine Autobiographie
„100% ANDERS“
im Koch-Verlag erscheint. Die Idee dazu entstand bereits vor einiger Zeit. Ich spürte, die Zeit war reif. Geschrieben habe ich das Buch auf meinen Reisen und in jeder freien Minute der vergangenen 8 Monate. Darin erzähle ich über mein ereignisreiches und aufregendes Leben mit allen Höhen und Tiefen, wie alles mit meiner Musik-Karriere begann, über meinen langjährigen Aufenthalt in Amerika, wie ich meine Jugend erlebte und welchen Stellenwert meine Familie und meine Freunde einnehmen. Natürlich enthält das Buch viele wahre Geschichten aus meinem Privatleben, vor allem aber handelt es auch von der ersten und zweiten Karriere von Modern Talking und auch ..... wie das Ende wirklich war!
100% anders eben…;-)!
Das Buch kann für die Fans, die als erstes " mein Leben" in ihren Händen halten möchten, schon heute bei Amazon und anderen Portalen wie zum Beispiel Weltbild, vorbestellt werden.
Ich werde in diversen Städten Deutschlands Live-Lesungen geben und mein Buch signieren. Die genauen Termine erfahrt Ihr selbstverständlich auf meiner
Homepage www.thomas-anders.com, sowie auf den relevanten Händlerseiten.
Ich freue mich schon heute darauf, Euch dort anzutreffen und Eure Fragen zu beantworten.
Ich erlebe momentan eine wirklich spannende Zeit und wünsche mir, daß Ihr sie ebenso glücklich und erwartungsvoll betrachtet, wie ich.
Herzliche Grüße
Euer
(tu podpis Thomasa)
Ale widzę,że w skrócie już Agata przedstawiła sytuację.Dzięki
- edmund1974
- Członek TAFC Polska
Witam.
Maila tego mozna tak strescic:
Na poczatku Thomas serdecznie dziekuje za wsparcie dla jego nowego projektu ANDERS I FAHRENKROG. Pozniej pisze, ze zaskoczyly go pozytywne reakcje i ze już dzis okrzykniezo ich „Sensacja roku”
W przyszla sobote odbędzie sie premiera klipu Gigolo na Pro7 a od poniedziałku oficjalnie bedzie można kupic w sklepach ten singiel.
Pozniej Thomas pisze również, ze tak jak zapowiadal na Fanclubparty 2011 ma dwie nowości. Pierwsza był projekt ANDERS I FAHRENKROG a druga jest jego biografia, ktora sie ukarze we wrzesniu 2011. Opisywac będzie zarówno sukcesy jak i porazki Thomasa.
I na koniec Thomas zapowiada, ze w roznych niemieckich miastach będzie publicznie czytal fragmenty tej autobiografii i ja podpisywal.
To w kilku zdaniach tresc tego e-maila, którego również dostałem.
Pozdrawiam!
Maila tego mozna tak strescic:
Na poczatku Thomas serdecznie dziekuje za wsparcie dla jego nowego projektu ANDERS I FAHRENKROG. Pozniej pisze, ze zaskoczyly go pozytywne reakcje i ze już dzis okrzykniezo ich „Sensacja roku”
W przyszla sobote odbędzie sie premiera klipu Gigolo na Pro7 a od poniedziałku oficjalnie bedzie można kupic w sklepach ten singiel.
Pozniej Thomas pisze również, ze tak jak zapowiadal na Fanclubparty 2011 ma dwie nowości. Pierwsza był projekt ANDERS I FAHRENKROG a druga jest jego biografia, ktora sie ukarze we wrzesniu 2011. Opisywac będzie zarówno sukcesy jak i porazki Thomasa.
I na koniec Thomas zapowiada, ze w roznych niemieckich miastach będzie publicznie czytal fragmenty tej autobiografii i ja podpisywal.
To w kilku zdaniach tresc tego e-maila, którego również dostałem.
Pozdrawiam!
You Can Win, If You Want.
- atlantyda ;o)
- Członek TAFC Polska
No właśnie gdzie można by uderzyć i coś zdziałać aby wydano książkę w j.polskim?jkris pisze:super! miejmy nadzieje, ze ukaze sie takze w wersji anglojezycznej, bo na polska raczej nie ma co liczyc...
super! miejmy nadzieje, ze ukaze sie takze w wersji anglojezycznej, bo na polska raczej nie ma co liczyc...
Dzięki Edmund za przetłumaczenie w skrócie maila od Thomasa
- Gasolina91
Ciekawa jestem, pewnie jak wielu z Was, jak Thomas opisze stosunki z Dieterem. Bo te wszystkie wywiady to tylko wierzchołek góry lodowej a autobiografia to już poważna sprawa.
No i ciekawe czy Dieter weźmie się za lekturę?
No i ciekawe czy Dieter weźmie się za lekturę?
Point Of No Return
- Krzychoo
Co ciekawe pisał tę książkę od 8 miesięcy, czyli zaczął mniej więcej we wrześniu
-
polaczek892
- Członek TAFC Polska
Krzychoo pisze:Co ciekawe pisał tę książkę od 8 miesięcy, czyli zaczął mniej więcej we wrześniu
Też się zastanawiam.
Mam nadzieję, że termin wydania tej książki będzie dotrzymany.
- Krzychoo
Jest pewna nieścisłość co do terminu wydania, ale jednak bardziej ufałbym, że później niż wcześniej, więc tak jak w mailu raczej wrzesień
- I-love-M-T
Autobiografia powiadacie
Hmm... Brzmi ciekawie
Z chęcią przeczytałabym tę książkę
Jednakże nie znam j. niemieckiego na tyle dobrze, by móc przeczytać wydanie oryginalne. Rzeczywiście, wersja anglojęzyczna byłaby tu bardzo, ale to bardzo wskazana
Szkoda, że na polski przekład raczej nie ma co liczyć
Z niecierpliwością czekam na kolejne informacje o autobiografii i na nią samą 
"Anna Maria, Maria, Maria,
you're such a beautiful but lonely señorita..."
Thomas, thank You sooooo much! :*
you're such a beautiful but lonely señorita..."
Thomas, thank You sooooo much! :*
- Krzychoo
Możemy się umówić i tłumaczyć fragmenty ksiązki, wiem, że tak było w przypadku książki Bohlena. Nie jestem tylko pewien czy jest to zgodne z prawem.
- Peter
Samo tłumaczenie jak najbardziej tak, tylko nie umieszczajmy tego tu na forum, bez zgody wydawcy.... Załatwcie to na pw. pewnie Arek powtórzy moje słowa.