Szlagiery Bohlena

Tutaj prowadzimy generalną dyskusję na temat Dietera i jego muzyki.
Awatar użytkownika
MichałT

Szlagiery Bohlena

Post autor: MichałT »

Medlock miałkim popem :| :?:
W takim razie mam pytanie, jak określiłbyś albumy Merzhada i Daniela :?:

Mam też pytanie... a w zasadzie pytania, do Arka:
1.) Czy fakt, że Andrea produkowana przez Dietera, brzmi jak DJ Otzi, oznacza, że jej muzyka brzmi poprawnie, nawet jak na szlagier ?
2.) Dlaczego mimo znacznie niższego poziomu, wolisz Schwerelos ?

Pozdrawiam
Wielki Fan MichałT
Ostatnio zmieniony wt kwie 05, 2011 15:12 przez ArCrack, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Wydzielne z tematu "Mark czy Andrea" - http://www.moderntalking.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=4257
Muzyczne noble dla Dietera:
1978 - 2003
Złote Maliny:
2003 wzwyż
Awatar użytkownika
ArCrack
Administrator
Kontakt:

Re: Mark czy Andrea

Post autor: ArCrack »

Nie znam się na szlagierach, ale obiektywnie patrząc płyta sprzedaje się fantastycznie, więc raczej nie może być źle. Z mojego punktu widzenia ten gatunek tak po prostu ma i nie oczekuję po nim żadnych smaczków. Schwerelos jest zestawem monotonnie zaaranżowanych, ale przyjemnych dla ucha nagrań. Słuchanie Alexandra nie sprawia mi zwyczajnie radości.
Jak piszesz tak cię widzą.
Awatar użytkownika
MichałT