No właśnie... Tak jak w temacie... Przecież jest nas fanów muzyki Dietera Bohlena bardzo dużo, a forum to tak jakby nie żyło ... Może ma ktoś pomysł jak ożywić to forum?...
Ja ze swej strony proponuję aby admin tego forum na swojej stronie bardziej uwidocznił napis "Forum"... Może pomoże...
Potrzeba wiecej aktywnych uzytkownikow, wiec warto by to forum rozreklamowac. Ja jestem fanem muzyki DB od 20 lat, a forum odkrylem dopiero kilka dni temu.
No właśnie... Tak jak w temacie... Przecież jest nas fanów muzyki Dietera Bohlena bardzo dużo, a forum to tak jakby nie żyło ... Może ma ktoś pomysł jak ożywić to forum?...
Ja ze swej strony proponuję aby admin tego forum na swojej stronie bardziej uwidocznił napis "Forum"... Może pomoże...
Pozdrawiam
Forum miewa dni w których jest pisane po dwadzieścia kilka postów, bywają też dni gdy posty są dwa czy trzy... Nie wiem osobiście co poradzić, żeby utrzymywała się ta pierwsza liczba
Napisu "forum" myślę, że uwidoczniać nie trzeba bo w menu strony i tak jest specjalne miejsce w którym wyświetlane jest 10 ostatnio poruszonych tematów. To samo u siebie na stronie ma Dominik.
Daniel pisze:Potrzeba wiecej aktywnych uzytkownikow, wiec warto by to forum rozreklamowac. Ja jestem fanem muzyki DB od 20 lat, a forum odkrylem dopiero kilka dni temu.
Tylko jak? Na wszystkich polski stronach o MT link do forum już jest...
Dac linki nie tylko na stronach o MT
Np. pusc info na forum top80.pl - tam zaglada bardzo wiele ludzi.
A ja, mimo ze jestem tam stalym bywalcem, zadnej informacji o "Modern Talking Forum" tam nie widzialem. Jakbym zobaczyl, to napewno bym tu zajrzal juz wczesniej. A jesli nie chcesz tego robic tak oficjalnie, to wstaw po prostu linka do forum w swojej stopce
Na 80s.pl zabronione jest reklamowanie innych for . Miałem tam podany adres tego forum nawet nie w stopce, tylko w profilu w miejscu na adres własnej strony i zostało to usunięte przez moderatorów...